Konkurs na wolne stanowisko pracy w Urzędzie
Ogłoszony został konkurs na stanowisko do spraw informatyzacji i Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim. Zapraszamy do zapoznania się z treścią ogłoszenia.
OGŁOSZENIE O naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw informatyzacji i Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.
Burmistrz Gminy i Miasta Gryfów Śląski – adres siedziby : 59-620 Gryfów Śląski Rynek 1 ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw informatyzacji i Biuletynu Informacji Publicznej w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.
1. Wymagania niezbędne wobec kandydata:
a) wykształcenie średnie i trzyletni staż pracy przy obsłudze sieci komputerowych lub wyższe – kierunek informatyka i roczny staż przy obsłudze sieci komputerowych
b) znajomość funkcjonowania sieci komputerowych i ich obsługi oraz oprogramowania SIGID, SPUTNIK, SELWIN, BESTIA, EPUAP, EGB 2000, USC, PŁATNIK, NORMA
c) posiada obywatelstwo polskie
d) ukończył 18 lat i ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych
e) nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe
f) cieszy się nieposzlakowaną opinią
g) posiada dobry stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym.
2. Wymagania dodatkowe: a) znajomość struktury organizacyjnej Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim
b) znajomość przepisów dotyczących funkcjonowania samorządu terytorialnego, bezpieczeństwa informacji, ochrony danych osobowych, Biuletynu Informacji Publicznej
c) inicjatywność i umiejętność podejmowania szybkich decyzji
d) umiejętność pracy w zespole pracowników
e) dyspozycyjność
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
a) administrowanie lokalną siecią komputerową i zapewnianie sprawności technicznej tworzących ją urządzeń
b) wykonywanie obowiązków administratora bezpieczeństwa informacji, tworzenia kopii bezpieczeństwa c) wdrażanie nowych systemów i programów komputerowych
d) instruowanie i szkolenie pracowników w zakresie obsługi komputerów i zainstalowanych programów
e) wykonywanie wszystkich czynności związanych z prowadzeniem i aktualizacją Biuletynu Informacji Publicznej
4. Wymagane dokumenty:
a) pisemne zgłoszenie udziału w konkursie wraz z listem motywacyjnym
b) życiorys (CV)
c) dokument poświadczający wykształcenie
d) kopie świadectw pracy dokumentujące staż pracy i kwalifikacje
e) kopię dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończenie 18 roku życia
f) oświadczenie o niekaralności
g) oświadczenie kandydata o stanie zdrowia
h) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych.
W/w wymagane dokumenty należy składać osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim , ul. Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski lub pocztą na adres Urzędu z dopiskiem „Nabór na stanowisko pracy do spraw informatyzacji i Biuletynu Informacji Publicznej w terminie do 27 marca 2009 r.
Dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV ( z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą : „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. nr 101, poz. 926) oraz Ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. nr 142, poz. 1591 ze zm.)”.
Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.gryfow-slaski.bazagmin.pl oraz na tablicy informacyjnej w siedzibie Urzędu.