Wydział Organizacyjny – WO

Do zadań Wydziału należy m.in. opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i jej komisji, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady, przechowywanie protokołów z jej posiedzeń i uchwał, obsługa sekretariatu, prowadzenie i udostępnienie obywatelom zbioru przepisów prawnych, kształtowanie sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum, prowadzenie ewidencji ludności, prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną i ochroną przeciwpożarową i przeciwpowodziową. Więcej informacji zawiera Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta.

 

PRACOWNICY WYDZIAŁU:

  • Marzena Szuflicka – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
    Telefon: (75) 78 11 260, pok. 11 (II piętro)
    email: m.szuflicka@gryfow.pl
  • Jolanta Kozdęba – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
    Telefon: (75) 78 13 342, pok. 17 (II piętro)
    email: biuro_rady@gryfow.pl
  • Anna Lis – Inspektor ds. kancelaryjno – organizacyjnych
    Telefon: (75) 78 13 552, pok. 9 (I piętro)
    email: sekretariat@gryfow.pl
  • Magdalena Pigłowska – Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
    Telefon: (75) 78 11 275, pok. 2 (parter)
    email: ewidencja_ludnosci@gryfow.pl
  • Barbara Czapiga – Inspektor ds. infrastruktury społecznej
    Telefon: (75) 78 12 011, pok. 10A (parter)
    email: b.czapiga@gryfow.pl
  • Mariusz Jagiełło – Referent ds. zarządzania kryzysowego
    Telefon: (75) 78 11 417, pok. 16 C (II piętro)
    email: o.cywilna@gryfow.pl
  • Angelika Moskalik – Młodszy referent ds. kancelaryjno-organizacyjnych
    Telefon: (75) 78 13 552, pok. 9 (I piętro)
    email: sekretariat@gryfow.pl
  • Marcelina Ślusarczyk – pomoc administracyjna
    Telefon: (75) 78 11 275, pok. 2 (parter)
    email: m.slusarczyk@gryfow.pl
  • Ewa Zawisza – Robotnik gospodarczy