Wydział Organizacyjny – WO
Do zadań Wydziału należy m.in. opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i jej komisji, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady, przechowywanie protokołów z jej posiedzeń i uchwał, obsługa sekretariatu, prowadzenie i udostępnienie obywatelom zbioru przepisów prawnych, kształtowanie sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum, prowadzenie ewidencji ludności, prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną i ochroną przeciwpożarową i przeciwpowodziową. Więcej informacji zawiera Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta.
PRACOWNICY WYDZIAŁU:
- Marzena Szuflicka – Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
Telefon: (75) 78 11 260, pok. 11 (II piętro)
email: m.szuflicka@gryfow.pl - Jolanta Kozdęba – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Telefon: (75) 78 13 342, pok. 17 (II piętro)
email: biuro_rady@gryfow.pl - Anna Lis – Inspektor ds. kancelaryjno – organizacyjnych
Telefon: (75) 78 13 552, pok. 9 (I piętro)
email: sekretariat@gryfow.pl - Magdalena Pigłowska – Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Telefon: (75) 78 11 275, pok. 2 (parter)
email: ewidencja_ludnosci@gryfow.pl - Barbara Czapiga – Inspektor ds. infrastruktury społecznej
Telefon: (75) 78 12 011, pok. 10A (parter)
email: b.czapiga@gryfow.pl - Mariusz Jagiełło – Referent ds. zarządzania kryzysowego
Telefon: (75) 78 11 417, pok. 16 C (II piętro)
email: o.cywilna@gryfow.pl - Angelika Moskalik – Młodszy referent ds. kancelaryjno-organizacyjnych
Telefon: (75) 78 13 552, pok. 9 (I piętro)
email: sekretariat@gryfow.pl - Marcelina Ślusarczyk – pomoc administracyjna
Telefon: (75) 78 11 275, pok. 2 (parter)
email: m.slusarczyk@gryfow.pl - Ewa Zawisza – Robotnik gospodarczy