Wydział Organizacyjny – WO
Do zadań Wydziału należy m.in. opracowywanie projektów uchwał Rady Miasta i jej komisji, podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z przeprowadzeniem sesji, posiedzeń i spotkań Rady, przechowywanie protokołów z jej posiedzeń i uchwał, obsługa sekretariatu, prowadzenie i udostępnienie obywatelom zbioru przepisów prawnych, kształtowanie sieci przedszkoli, szkół podstawowych i gimnazjum, prowadzenie ewidencji ludności, prowadzenie spraw związanych z obroną cywilną i ochroną przeciwpożarową i przeciwpowodziową. Więcej informacji zawiera Regulamin Organizacyjny Urzędu Gminy i Miasta.
-
PRACOWNICY WYDZIAŁU:
-
- Jagiełło Mariusz – Referent ds. zarządzania kryzysowego
Telefon: (75) 78 11 417, pok. 1 (parter)
email: o.cywilna@gryfow.pl - Kozdęba Jolanta – Inspektor ds. obsługi Rady Miejskiej
Telefon: (75) 78 13 342, pok. 17 (II piętro)
email: biuro_rady@gryfow.pl - Muszka Agnieszka – Inspektor ds. współpracy z zagranicą i promocji gminy
Telefon: (75) 78 12 944, Rynek 33 (CIT)
email: it@gryfow.pl - Lis Anna – Inspektor ds. kancelaryjno – organizacyjnych Telefon: (75) 78 13 552, pok. 9 (I piętro)
email: sekretariat@gryfow.pl - Marzena Szuflicka – Inspektor ds. infrastruktury społecznej
Telefon: (75) 78 11 260, pok. 14 (II piętro)
email: oswiata@gryfow.pl - Zawisza Ewa – Robotnik gospodarczy
- Jagiełło Mariusz – Referent ds. zarządzania kryzysowego
- Cerkanowicz Paweł – Inspektor ds. informatyzacji urzędu
Telefon: (75) 78 11 267, pok. 3 (parter)
email: p.cerkanowicz@gryfow.pl - Pigłowska Magdalena – Inspektor ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych
Telefon: (75) 78 11 275, pok. 2 (parter)
email: ewidencja_ludnosci@gryfow.pl - Moskalik Angelika – Młodszy referent ds. kancelaryjno-organizacyjnych Telefon: (75) 78 13 552, pok. 9 (I piętro)
email: sekretariat@gryfow.pl - Swastek Mariusz – Robotnik gospodarczy
-