18.02.2013
Agnieszka Muszka

Ogłoszenie

Ogłoszenie

o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.

  1.         I.            Wymagania niezbędne

 

  1. obywatelstwo polskie,
  2. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  3. niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  4. wykształcenie wyższe,
  5. posiadanie nieposzlakowanej opinii,
  6. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem- kierunek ukończonych studiów z zakresu ochrony środowiska lub rolnictwa lub inny pokrewny,
  7. posiadanie dobrego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
  8. posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystania z programów MS OFFICE,
  9. posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy.

 

  1. II. Wymagania dodatkowe:

 

  1. znajomość zagadnień związanych z przepisami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz Ustawy o samorządzie gminnym,
  2. umiejętności organizacyjne, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność,
  3. prawo jazdy kategorii B.

 

  1. III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku

 

  1. Prowadzenie spraw związanych z ochroną terenów zieleni i zadrzewień,
  2. Współpraca w opracowaniu kompletnych analiz, programów i ocen stanu środowiska naturalnego Gminy i regionu z instytucjami do tego powołanymi.
  3. Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska w zakresie należącym do gminy.
  4. Prowadzenie spraw związanych z hodowlą i ochroną zwierząt łownych.
  5. Koordynowanie spraw związanych z klęskami żywiołowymi w rolnictwie.
  6. Współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej.
  7. Postępowanie z bezdomnymi zwierzętami.

  1. IV. Warunki pracy na danym stanowisku

  1. pełny wymiar czasu pracy – 40 godzin w tygodniu
  2. możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony po przepracowaniu na stanowisku 6 miesięcy, po zakończeniu służby przygotowawczej i po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego tą służbę,
  3. dobre warunki lokalowe i sprzętowe.

  1. V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.

  1. VI. Wymagane dokumenty

 

  1. list motywacyjny,
  2. życiorys (CV),
  3. kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
  4. kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
  5. kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,
  6. oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  7. oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie,
  8. oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
  9. oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie

10.  kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończone 18 lat życia.

  1. VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać

 

  1. osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim lub
  2. pocztą na adres urzędu – Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ul. Rynek 1,   59-620 Gryfów Śląski z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa”

w terminie do dnia 04 marca 2013, godz. 15:00.

  1. Uwagi

 

  1. Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
  2. Wybór kandydata nastąpi po przeprowadzeniu analizy ofert. W przypadku kiedy dane zawarte w ofercie nie wystarczą do podjęcia decyzji o wyborze – przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi osobami, po uprzednim zawiadomieniu telefonicznym.
  3. Z wytypowanym kandydatem zawarta zostanie umowa o pracę na 6 miesięcy i zostanie zorganizowana służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego tę służbę istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.
  4. Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
  5. Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458 ze zm.).”

Burmistrz

Gminy i Miasta Gryfów Śląski

(-) Olgierd Poniźnik

więcej tutaj: http://bip.gryfow.pl/wiadomosci/1306/lista/konkursy_na_stanowisko

Drukuj/generuj pdf

Na skróty