18.02.2013
Grzegorz Bielak
Ogłoszenie

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki odpadami w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.
- I. Wymagania niezbędne
- obywatelstwo polskie,
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy na stanowisku objętym naborem- kierunek ukończonych studiów z zakresu ochrony środowiska lub rolnictwa lub inny pokrewny,
- posiadanie dobrego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na w/w stanowisku,
- posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystania z programów MS OFFICE,
- posiadanie co najmniej rocznego stażu pracy.
- II. Wymagania dodatkowe:
- znajomość zagadnień związanych z przepisami Ustawy Prawo ochrony środowiska oraz Ustawy o samorządzie gminnym,
- umiejętności organizacyjne, kreatywność, obowiązkowość, dyspozycyjność,
- prawo jazdy kategorii B.
- III. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- Prowadzenie spraw związanych z ochroną terenów zieleni i zadrzewień,
- Współpraca w opracowaniu kompletnych analiz, programów i ocen stanu środowiska naturalnego Gminy i regionu z instytucjami do tego powołanymi.
- Realizacja zadań z zakresu ochrony środowiska w zakresie należącym do gminy.
- Prowadzenie spraw związanych z hodowlą i ochroną zwierząt łownych.
- Koordynowanie spraw związanych z klęskami żywiołowymi w rolnictwie.
- Współpraca ze służbą weterynaryjną w zakresie zwalczania zakaźnych chorób zwierzęcych i organizacji profilaktyki weterynaryjnej.
- Postępowanie z bezdomnymi zwierzętami.
- IV. Warunki pracy na danym stanowisku
- pełny wymiar czasu pracy – 40 godzin w tygodniu
- możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony po przepracowaniu na stanowisku 6 miesięcy, po zakończeniu służby przygotowawczej i po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego tą służbę,
- dobre warunki lokalowe i sprzętowe.
- V. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
- VI. Wymagane dokumenty
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- kserokopie dotychczas uzyskanych świadectw pracy lub dokumentów poświadczających zatrudnienie,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
10. kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończone 18 lat życia.
- VII. Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim lub
- pocztą na adres urzędu – Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ul. Rynek 1, 59-620 Gryfów Śląski z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze ds. ochrony środowiska, rolnictwa i leśnictwa”
w terminie do dnia 04 marca 2013, godz. 15:00.
- Uwagi
- Dokumenty aplikacyjne, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
- Wybór kandydata nastąpi po przeprowadzeniu analizy ofert. W przypadku kiedy dane zawarte w ofercie nie wystarczą do podjęcia decyzji o wyborze – przeprowadzone zostaną rozmowy kwalifikacyjne z wybranymi osobami, po uprzednim zawiadomieniu telefonicznym.
- Z wytypowanym kandydatem zawarta zostanie umowa o pracę na 6 miesięcy i zostanie zorganizowana służba przygotowawcza. Po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego tę służbę istnieje możliwość zawarcia umowy o pracę na czas nieokreślony.
- Informacja o wyniku naboru będzie niezwłocznie po przeprowadzonym naborze umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim oraz tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Gminy.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny i szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. nr 223, poz. 1458 ze zm.).”
Burmistrz
Gminy i Miasta Gryfów Śląski
(-) Olgierd Poniźnik
więcej tutaj: http://bip.gryfow.pl/wiadomosci/1306/lista/konkursy_na_stanowisko
Ogłoszenie odwołane, szczegóły tutaj.