Ogłoszenie

Burmistrza Gminy i Miasta Gryfów Śląski
o naborze na wolne stanowisko urzędnicze do spraw ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim. Ogłaszam nabór na wolne stanowisko urzędnicze do spraw gospodarki ewidencji ludności i dowodów osobistych w Urzędzie Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim.
- Wymagania niezbędne
- Obywatelstwo polskie.
- Posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
- Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe. - Wykształcenie wyższe, specjalność: prawo, administracja, ekonomia.
- Posiadanie nieposzlakowanej opinii.
- Posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonywania pracy
na stanowisku objętym naborem. - Posiadanie umiejętności obsługi komputera, w tym korzystania z programów MS OFFICE, oraz:
– biegła praca na platformie MS Windows 7, MS Windows 8,
– biegła obsługa pakietu biurowego MS Office 2010, 2013 (Word, Excel),
– sporządzanie danych statystycznych w MS Excel (wykresy słupkowe),
– biegła znajomość aplikacji webowych w środowisku Java.
– obsługa urzędowej poczty elektronicznej, platformy EPuap,
– obsługa oprogramowania webowego do wymiany danych PIA,
– umiejętność skanowania i katalogowania dokumentów w systemie informatycznym,
– praca z formularzami elektronicznymi,
– umiejętność pracy na bazie danych (wyszukiwanie rekordów, filtrowanie, tworzenie kryteriów zapytań, export, import),
- Umiejętność zarządzania projektami.
- Posiadanie dobrego stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na
w/w stanowisku. - Umiejętność aktywacji, aktualizacji, naprawy środowiska Java.
- Umiejętność posługiwania się certyfikatami bezpieczeństwa oraz kartami kryptograficznymi.
- Wymagania dodatkowe:
- Mile widziane przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych.
- Umiejętność rozwiązywania problemów i innowacyjność.
- Odpowiedzialność, komunikatywność, dyspozycyjność.
- Nieposzlakowana opinia.
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
- W zakresie ewidencji ludności:
- prowadzenie w formie informatycznej ewidencji ludności w zakresie rejestracji danych dotyczących:
– zameldowania na pobyt stały i czasowy trwający powyżej 3 miesięcy,
– wymeldowania z miejsca pobytu stałego i czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy,
– rejestracja urodzeń, zmian stanu cywilnego, zgonów oraz zmian imion
i nazwisk,
- prowadzenie postępowań administracyjnych dot. zameldowania
i wymeldowania z miejsca pobytu stałego i czasowego trwającego powyżej 3 miesięcy, - przekazywanie Wojewodzie w formie elektronicznej zmian
osobowo-adresowych, - występowanie w formie elektronicznej do MSWiA o nadanie numeru PESEL,
- przekazywanie danych do MSWiA (nadawanie numeru PESEL)
oraz Terenowego Banku Danych, - wydawanie zaświadczeń ze zbiorów meldunkowych dot. danych
osobowo-adresowych i numeru PESEL, - udzielanie odpowiedzi na wnioski o udostępnienie danych z ewidencji ludności, zbioru PESEL oraz ewidencji wydanych i unieważnionych dowodów osobistych,
- sporządzanie wykazów dzieci dla potrzeb szkół podstawowych
i gimnazjum, - tworzenie Geografii Wyborczej, prowadzenie stałego rejestru wyborów oraz sporządzenie spisów wyborców
- prowadzenie elektronicznego Rejestru Wyborców,
- obsługa programu teleinformatycznego „Centralne Rozliczanie Informacji Dodatkowych”.
- przetwarzanie danych osobowych zgodnie z polityką bezpieczeństwa danych osobowych,
- przygotowanie i tworzenie elektronicznych meldunków wyborczych,
- obsługa oprogramowania PB_Ewid oraz od 02.01.2015 obsługa webowej aplikacji Źródło.
- Uczestniczenie w realizowaniu projektów informatycznych obejmujących zagadnienia związane z obszarem ewidencji ludności oraz dokumentów tożsamości.
- W zakresie dowodów osobistych:
- Obsługa systemu SWDO wydawania dowodów osobistych,
- Prowadzenie archiwum dokumentów dowodowych,
- Unieważnianie dowodów osobistych w systemie SWDO,
- Wprowadzanie przewidywanego terminu unieważnienia dowodu osobistego.
- W zakresie spraw wojskowych:
- Sporządzanie wykazów przedpoborowych i osób podlegających kwalifikacji wojskowej,
- Uczestnictwo w przeprowadzeniu kwalifikacji wojskowej.
- Prowadzenie ewidencji elektronicznej zawiadomień do WKU.
Wykonywanie innych poleceń wydawanych przez przełożonych zastrzeżonych do ich kompetencji.
- Warunki pracy na danym stanowisku
- Pełny wymiar czasu pracy – 40 godzin w tygodniu
- Możliwość zatrudnienia na czas nieokreślony po przepracowaniu
na stanowisku 12 miesięcy, po zakończeniu służby przygotowawczej
i po pozytywnym zdaniu egzaminu kończącego tą służbę, - Dobre warunki lokalowe i sprzętowe.
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy i Miasta
w Gryfowie Śląskim w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych wynosił mniej niż 6%.
- Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- życiorys (CV),
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
- kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach i szkoleniach,
- oświadczenie o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie o posiadaniu stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oryginał kwestionariusza osobowego dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- kserokopia dokumentu potwierdzającego obywatelstwo polskie i ukończone
18 lat życia.
- Wymagane dokumenty aplikacyjne można składać
- osobiście w Sekretariacie Urzędu Gminy i Miasta w Gryfowie Śląskim lub
- pocztą na adres urzędu – Urząd Gminy i Miasta Gryfów Śląski ul. Rynek 1,
59-620 Gryfów Śląski z dopiskiem „Nabór na stanowisko urzędnicze
ds. ewidencji ludności i dowodów osobistych”
w terminie do dnia 08 grudnia 2014 roku, do godz. 15:00.
Ogłoszenie na dronie BIP: http://bip.gryfow.pl/wiadomosci/1306/wiadomosc/246564/ogloszenie_o_naborze_na_wolne_stanowisko_urzednicze_do_spraw_ewi